Thursday, November 11, 2010

版权所有!

佐哈里:我非種族主義者‧“不需華印票”短片捏造!



不过捏造的影片版权归Titiwangsa区巫统所拥有!

不信?有图为证:



Fwei's Talk

3 comments:

  1. 國陣裏面真的一B還有一B低啊!

    ReplyDelete
  2. Salam sejahtera,


    Saya Salwa Muharam, dari Unit Komunikasi Korporat, Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia ingin memaklumkan bahawa pihak SPRM akan mengadakan satu program DIALOG BERSAMA BLOGGERS pada 25 November 2010 ini di tempat yang akan dimaklumkan kemudian (sekitar Kuala Lumpur).

    Program ini dijangka akan melibatkan seramai 50 orang bloggers yang dipilih. Sehubungan itu, saya berbesar hati menjemput tuan bagi pihak SPRM untuk menghadiri program Dialog ini.

    Program ini akan melibatkan dialog secara bersemuka antara Ketua Pesuruhjaya SPRM, Dato' Seri Abu Kassim Mohamed dengan golongan blogger antara lain bagi memberi penjelasan secara terus kepada golongan ini tentang mesej perubahan dan usaha pembanterasan rasuah secara berterusan yang dilaksanakan oleh SPRM.

    Pihak SPRM amat berbesar hati menjemput pihak tuan menyertai dialog ini agar dapat bertukar-tukar pandangan ke arah usaha pembanterasa rasuah di negara ini.

    Saya menunggu maklumbalas tuan berhubung pelawaan ini, dan tuan boleh berhubung secara langsung dengan saya di talian 03 88867659, atau email komunikasi@sprm.gov.my.

    Terima kasih.

    Salwa Muharam
    Unit Komunikasi Korporat
    Aras 7, Kompleks D6, Parcel D,
    Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62007 Putrajaya.

    ReplyDelete