Monday, May 13, 2019

Avengers Endgame

過咗咁耐,可以劇透了吧?

其實我打算睇第二擺,奈何到今時今日都未買到First Class。

因為。實在。太好睇啦!

開場冇耐,經期隊長做搬運工搬鋼鐵人返地球同告老歸田嘅滅霸突然俾雷神搞掂咗,我心裡面有十萬個wtf,以為死啦,今次肯定爛尾啦...

跟住電影進入苦悶模式,全部人都有災難後憂鬱症,連隊長都要主持告解會,呢part真係悶悶地,不過有雷神同Hulk搞下氣氛,還可以捱落去。

然後一隻老鼠帶來咗180度嘅改變。

跟住電影進入高能模式,帶觀眾進入時光隧道,編劇聰明嘅安排,令十年來追開嘅全情投入,high到爆!

其中最喜歡嘅就係Tony Stark同佢老豆嘅會面,同埋美國隊長果句:Hail Hydra,全場鼓掌!

話明Endgame,最後對戰梗係最爆啦,全體英雄全部出動,Captain一聲吹雞:Avengers, assembly,又係全場鼓掌!

雖然有些英雄被犧牲了,但本身覺得係編劇對佢地最好嘅安排,尤其係Captain。

希望好快就可以book到First Class。

No comments:

Post a Comment