Wednesday, June 12, 2019

2049百年馬拉松


同樣是中譯本,同樣是好多人名,不過我今次讀得很快很順,所以我確定《連接力地圖》個翻譯真係好有問題。

講返本書,本書係由一名識中文同熟熟地中國歷史嘅死鬼佬寫嘅,成本書就係度辱我中華文化,話咩忘恩負義,詭計多端,唔尊重人權知識版權果d,仲話2049年準備取代美帝當老大,再改寫世界次序。

我讀緊嘅時候已經懷疑侵侵或者佢個軍師讀咗呢本書先會同習總開拖,後來我發現個作者就係侵侵團隊裡面嘅人,我個摩擦力真係強。

不過,大象與大象打架,受傷的總是草,侵侵希望你唔好再亂tweet,我就來受唔住d巨浪啦...

No comments:

Post a Comment