Monday, June 10, 2019

Chernobyl

對於一名日日要去Chemical Plant返工嘅人,套劇真係好投入好恐怖。

雖然講嘅係核子發電廠,但熟悉的字眼如Control Room, Reactor, Heat Exchanger等等,都是每天在打交道的東西。

不過現代的技術已經很先進了,不像劇裡面的全部用手動,很多operation都已經是電腦自動化了,所以system出錯的幾率已經降到最低,意外基本上就如劇裡講的一樣,人為。

除咗technical方面,劇裡裡面對政治同人性嘅描述都好真實。其中一幕講到兩個科學家對罵,一位堅持要把真相公告於世,另一位對她說:如果今日受威脅的是你和你的家人,你還會那麼堅持嗎?

大學上ehtic課嘅時候,教授講過一個scenario,如果有支槍指住你叫你立刻簽份報告,你會簽嗎?

你真的有權選擇嗎?

No comments:

Post a Comment