Thursday, April 30, 2009

教学:广东话口语化字的拼音打法

嘅(ge)的(喱个系我嘅女朋友。)
嬲(niao)生气(我好嬲你!)
系(xi)是(你真系个好人嘞!)
喺(xi)在(你喺边喥啊?)
咁(gan)如此,这样(咁都得?)
哋(di)相当馀国语中的“们”字用法(佢哋仲系唔系人嚟嘎?)
唔(wu)不是(佢哋仲系唔系人嚟嘎?)
睇(di)看(今晚我哋睇电视罗!)
啲(di)的,那些(喱啲系乜嚟嘎?)
冧(lin)陶醉(我好冧啊!)
惗(lin)想(惗紧乜嘢啊?——再想什麽?)
嘎(ga)语气助词(如系唔系嘎?)
嗻(zhe)语气助词(系咁嗻)
嗟(jue)语气助词  
嚟(li)来(过嚟啦!)
叻(le)很棒(你好叻啊!)
哩(li)那(哩啲系乜嚟嘎?)
咪(mi)不要(咪搞我!)
梗(geng)当然(梗系啦!)
抦(bing)殴打(信唔信我柄你啊?)
俾(bi)给(快啲俾钱!)
嘈(cao)吵(你哋唔好咁嘈啦!)
噏(xi)唠叨(你唔好再噏我啦!)
掟(ding)扔(垃圾唔好乱掟啊!)
嘞(le)语气助词(你真系个好人嘞!)
囖(lo) 语气助词(就系囖)
揾(wen)找(搵到工啦?)
嗮 (sai) 浪费(真系嗮气嘞……)
攞或摞(luo)拿(攞钱去边啊?)
咦 (yi)语气助词(咦?你系边个?)
咗(zuo)了(你食咗饭未啊?)
喔(wo)语气助词(系喔。)
疴(ke)拉(尿)(我去咗疴尿啊!)
拗(ao)矛盾(你哋喺喥拗紧乜啊?)
乸(na)雌性(乜佢咁乸性嘎?)
撩(liao)挑(你唔好撩起我把火啊!)
拎(lin)拿(拎部电脑去整先。)
啖(dan)量词,相当於“口”(饮啖水先!)
憇(qi)哄(憇细路仔咩?)
呃(e)骗(我读得书少,你唔好呃我!)
掂(dian)完结(我搞掂嗮啲嘢啦!)
唓(che)语气助词,表示鄙夷(唓,又吹水!)
嘢(ye)东西(咩嘢嚟嘎?)
瞓(fen)瞓觉(睡觉 )
畀(bi) 给(畀d嘢你睇啊?)

不能尽录,有咩问题留言。

注:突然惊觉我2009年一,二,三,四月都是发了39篇文,真巧!

4 comments:

  1. 厉害=??

    我想打但是有大不出。。是晒里吗?

    哈哈!我想学好久啦。。但是无成绩!

    多谢多谢,重有母?

    ReplyDelete
  2. 系‘犀利’ - xi li

    哈哈哈~

    大家研究研究啦。。。

    ReplyDelete
  3. 冇 (mao) 没有 (冇啊,我边有呃你喞。)

    ReplyDelete
  4. 很懒的去想汉语拼音,没有你这样创意。

    ReplyDelete