Monday, September 30, 2019

《被消失的MH370》


一路以來我都還有留意著MH370的消息,可是每次傳來的都是小報的小道消息,可信程度極低的那種。

呢本書同我以往睇過關於MH370嘅書有啲唔同,其他書總是嘗試在一堆報告中以技術和看似專業的方式來推論究竟飛機上發生咗咩事,而呢本書嘅作者係親自上陣聯絡訪問有關人士,再加上佢嘅經驗和政治知識嘅基礎來分析呢件離奇嘅事件。

雖然佢嘅陰謀論同埋對官方報告嘅不信任係好合我口味,但講到尾都只係靠估,同其他作者嘅老作冇咩分別。

雖然我仲係好希望真相會出現嘅一日,但係都過咗咁多年了,就算真係搵到殘骸,都未必可以將成件事情還原。

讀完呢本,我就提前三個月完成了今年24本書嘅目標,睇來明年可以target30本。

No comments:

Post a Comment