Saturday, September 07, 2019

《IT》Chapter 2


其實睇了第一集之後有搵過原作來讀,不過呢位西方嘅金先生同果位東方嘅金先生一樣,十分長氣,又喜歡用埋啲我唔識嘅英文形容詞,所以我連第一章都未睇完就棄書咗!(不過後來我又去Google Book度買咗本放住,等失眠瞓唔著或退休之後慢慢睇。)

雖然冇睇過原著,但部戲唔會有“你睇過原著你就會明嘅啦”嘅劇情,三小時都冇一部分會令我紛紛欲睡。

開頭都幾恐怖,不過慢慢就被轟炸到疲勞,一個鐘後啲所謂恐怖畫面唔知點解令我覺得十分惹笑,難道這就是傳說中嘅:驚到笑?

尾段大戰雖然有啲拖,同埋最後打敗牠嘅方法有啲囧,不過整體來說還是夠緊湊夠緊張的。

有部分令我想起Starnger Things,也有部分怪物造型令我想起日本的百鬼夜行。

最後想說的就是:溝女來講一定要有才華同靚仔,如果冇才華嘅話靚仔都得,有才華但唔靚仔就唔得。(公平咩?)

四星,喜歡恐怖片怪物片嘅一定要入場。

No comments:

Post a Comment