Friday, October 04, 2019

扮工室奇談

放工前腦細叫我入房。

腦細:牛生,經過我多個月嘅觀察,你CV裡面講你識嘅嘢你好似都唔識嘅喔...

我:腦細,你有所不知了,當然我in嘅時候根本冇諗過你會請我丫嘛,所以我咪有咁大吹咁大囖。我都冇諗到你真係信我丫嘛!如果件事揚咗出去,就證明腦細你冇認真地in我,又冇眼光先會請我,對你嚮公司嘅聲譽肯定有影響。不如我地一人行一步,你繼續詐唔知,我繼續扮工,啲我唔識嘅嘢就留俾同事A君跟進,見好就收啦,好唔好?

腦細:都係牛生你洞察秋毫,抵你拿到呢份工,冇你嘅事啦,返出去做嘢啦。啊,係,幫我叫A君入一入來。

我:冇問題吖腦細!

No comments:

Post a Comment