Monday, December 30, 2019

2019大事記

好似好多年都冇寫大事記咗,不過今年下半年發生咗好多會影響我一生嘅事,所以今年我一定要寫底記錄落來。


又轉工,點解我講又嘅?


由於工作係project base,所以我通常都一兩年就會換工。不過今次有啲特別,因為間公司我斷斷續續都做咗差唔多十年,曾經一度我認為我會做到退休咖!不過可惜事與願違,最後我都係選擇離開。


中年轉工其實都幾大風險,因為如果唔適合嘅話你要搵新工冇年輕時咁易。而且未必搵得翻咁上下人工,隨時pay cut,我就中過一擺!好彩新公司上司同同事都OK,暫時做得都算開心,雖然工時比較長,但實際負責嘅範圍細咗,感覺仲清閒過上一份。


放棄馬國公民


嚮新加坡生活接近七年後,2019年九月,我放棄咗馬國公民,正式移民新加坡。


其實一開始都有啲掙扎,要放棄之前馬國建立的一切,在新加坡從新由零開始,再加上唔知二十年後會唔會後悔嘅不安,初初真係唔知應該開心定唔開心。不過我覺得冇辦法再拖落去,驚老啲要申請會更難,兩頭唔到岸,所以點都要做一個了結。


上車


2019年十二月搵到咗適合嘅單位,現在搞緊手續上車中。終於有個自己地方,心都安定啲。不過未來二十年俾佢綁死,嗚啊!


今年下半年真係人生轉捩點,轉工移民上車一次過來,希望2020年搞掂間屋之後可以真正安定落來。


祝大家有個美好的2020年。

No comments:

Post a Comment