Saturday, December 21, 2019

Frozen 2


第一部的故事已經相當完整,沒有什麼大坑,所以當知道Frozen有第二集時都很好奇還有什麼故事可以講。睇完之後發覺:原來真係冇咩故事可以講咗。

第二部依然延續第一部嘅風格,劇情基本上用唱歌來表達(除咗好叻講故事嘅Olaf),剛啱我又睇咗老高最新一集,所以我都很認同唱歌比講嘢容易表達情感。

不過呢部嘅歌就冇咁洗腦,傳唱度應該不會高,至少我街上冇聽到啲細路響度:哦哦哦哦~

呢部笑料比上一部多,尤其時中段仿90年代MV果段,笑到我giap giap聲。

可能因為相隔六年,導演想target當年睇完第一部今日已經進入青春期嘅觀眾,所以注入咗啲教導青少年嘅人生道理,例如當阿娜感到迷茫,唔知點做嘅時候,導演就叫阿娜不要想太遠,專注do the next right thing,一步一步來。

其實成年人有時都會感到前途茫茫,唔知點算,我覺得學下阿娜,do the next right thing,你就可以一步一步慢慢返回正軌。

No comments:

Post a Comment