Saturday, July 25, 2020

移居S鎮

今日終於正式由C城移居去S鎮。

一開始啲人聽到我要搬去S鎮,佢哋嘅反應是咁的:

“吓,S鎮,好山卡啦嘅喔...”

“S鎮冇好嘢吃㗎!”

“點解唔買返C城?或者西邊?”

大佬,鬼唔知阿媽係女人咩?有錢我都想買O城,行路就可以去排隊買LV添!

問題係哪有錢?

不過今日來按電視嘅工人就有唔同嘅睇法:

“呢度好啊,完全聽唔到車聲,夠曬靜!”

何止啊,早上還有蟲鳴聲將你叫醒添!

當然我冇咁應佢啦。

不過好彩阿嫂都好包容,而且佢話郊區冇咁多灰塵,雖然佢依然堅持要買大神。

而我自己本身就冇乜所謂,反正清潔都唔係我強項,阿嫂話點咪點囉。

No comments:

Post a Comment