Saturday, October 03, 2020

黑仔達


有時真係覺得自己好黑仔達。

明明本身已經冇乜野心,只想係想不求有功但求無過地安安分分打份工,但偏偏就每兩三年就要經歷一次換公司換地點嘅不安。

之前有前輩同我講過,我地做project嘅就好似nomad咁,邊度有project我地就去邊。當時我同自己講,三十歲過後我就唔再跑project,要在一個地方settle down,結果遲咗十年,先嚮老星定居落來。

雖然沒有再從一個地方搬到另一個地方,但還是逃不過每兩到三年就要轉換公司嘅命運。

大約一年半前加入依家呢間大企業,諗住今次終於轉運。雖然係合約員工,但打聽之下有其它同係合約員工嘅同事都可以每年更新直至成十年,以為自己最少都可以混個五年啦!點知今年突然來個武漢肺炎,結果奶曬大嘢,合約被提前終止,又要搵工,唉。

如果後生十年我就唔驚,但係家下四張幾濕熱,高不成低不就,就算俾我搵到,又要重新夾過,萬一唔夾都唔知走定唔走好...

徬徨歸徬徨,路還是要硬著頭皮走下去,努力做個打不死的黑仔達!

No comments:

Post a Comment