Saturday, July 31, 2021

低端中國

 

齋睇本書名,你一定會認為呢本書又係啲死鬼佬眼紅中國崛起而寫嘅辱華書!

讀完之後你會發覺,條鬼佬只不過係關心緊黨用完即棄嘅農民工。

大陸有今日其實都係靠呢班農民工嘅廉價勞動力,先會贏得世界工廠呢個朵。進步後嘅大陸,工廠自動化,呢班工人就成為咗棄嬰,俾趕返鄉下自生自滅。

真係馬克思都會俾黨激到翻生!

我算係有同呢啲農民工接觸過,佢地真係好慘。除咗收入低之外,從事勞動嘅佢地餐餐都只有湯撈飯,一個星期只係有一餐肉吃!

其實呢啲問題好多發展中國家都面對緊,例如馬拉同新加坡都有呢個問題,只不過新加坡能夠利用教育轉型,令人民可以用腦力instead of勞力來搵吃。馬拉就冇咁幸運了,家下仲嚮middle income trap度出唔到來。

作者認為大陸再唔正視呢個問題,貧富懸殊繼續加大嘅話,社會就會分裂,就會支爆。

不過以我所知大陸人咁愛國,一定唔會容許咁嘅事情發生嘅囉。

No comments:

Post a Comment