Tuesday, September 18, 2018

我每天都想離職


係,結果我真係買咗。

本來我以為又係果d叫你去創業啊,自己做老闆果d,點知原來唔係。 

結果作者原來係同你討論你家下辭職,未來幾十年你要點過?

未來AI時代你會冇嘢做。
掛住做嘢嘅你可能唔知點樣同家人相處。
冇嗜好嘅你可能會過得很無聊。 
你嘅錢可能唔夠洗;就算計到夠,一場大病或者子女讀大學你就玩撚完。 
所以,未準備好嘅就死返去返工啦!(呢句我講嘅...) 

不過除咗呢d負能量嘅嘢,作者都提咗唔少正面嘅建議,例如作者認為亞洲人應該參考歐美人的退休生活,將退休後視為第二人生,做自己喜歡做的事情,去喜歡去的地方。

其實作者嘅point都幾唔錯,幾適合我呢挺中坑睇,推薦給也是中坑的你。

No comments:

Post a Comment