Thursday, July 02, 2020

Boundaries


果日阿嫂瞄一瞄我睇緊嘅呢本書:做咩你睇耶穌書?又God又剩?

呢本書真係引用咗好多聖經入邊嘅“經文”,我一開始仲會讀下,然後到咗最後個chapter我係飛住過。學某啲信徒話齋,我應該係同穌哥未connect。

撇除引用聖經嘅部分,其實呢本書真係寫得幾唔錯,非常適合好似我呢庭唔識拒絕人嘅爛好人睇。

作者教我哋做人唔好好似Laughing哥咁,一定要有底線,俾人踩到條底線就有要say no,要識得拒絕人!

作者用類似果日我响老高嗰度學返來嘅弗洛伊德學派咁解釋,要拒絕或者接受另一個人嘅建議係你嘅責任,對方對你嘅決定感到開心傷心憤怒係對方嘅責任。

作者嘅另一個point令我諗起我第一個老細同我講過嘅說話:出來做嘢要識得保護自己,人地踩你線嘅時候就要反擊,記住你唔係害緊佢,你係保護緊自己。

五星,推薦俾所有爛好人。

No comments:

Post a Comment