Friday, January 01, 2021

[Alice in Borderland] & [Sweet Home]


虎頭蛇尾

第一集第二集好睇,神神秘秘咁令人好想追落去。

第三集開始顯,有啲角色好似為咗死而死,冇乜意思。

不過由於有靚女睇,勉強可以撐到第一季完。

希望下一季會好啲,雖然我唔一定會睇。


又是虎頭蛇尾,不過這部的尾沒有那麼爛。

和愛麗絲一樣,又是改編漫畫,又是末日,又是大堆頭,又是每個人有一個故事,又是很多人無端端就死咗。

論CG,我覺得愛麗絲做得比較真,呢部話洗咗好多錢,但我睇啲CG同啲Game嘅CG冇咩分別。

論劇情,呢部比愛麗絲有深度,都有探討到人性關係果啲,演員表演也比愛麗絲好,雖然有時略嫌浮誇。

靚仔靚女來講就各有千秋,鍾意顏值就睇甜蜜家園,鍾意睇肉就睇愛麗絲。

後面幾集有啲亂,聽講導演為咗拍season 2而冇跟原作。仲有我懷疑啲演員靜係簽咗一季,所以結局果集死x曬!(oppps,劇透咗)

第二季應該會繼續追,因為型仔燒傷大叔(左一)會升級做大反派😍😍😍😍

No comments:

Post a Comment